Kiedy otrzymam moje zamówienie?
Otrzymanie zamówienia przebiega w kilku etapach, produkcja Twoich produktów oraz bezpłatna dostawa zajmują około 10 do 40 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań, abyś otrzymał swoje zamówienie jak najszybciej.
Moje zamówienie nie jest kompletne
Jeśli Twoje zamówienie zawiera kilka artykułów, mogą one zostać wysłane osobno, w zależności od dostępności w magazynach wysyłkowych. Nie martw się, Twoje paczki wkrótce dotrą.
Nie otrzymałem zamówienia
Problem z Pocztą? Paczka zgubiona, uszkodzona, zniszczona?
Satysfakcja naszych klientów jest dla nas priorytetem. Nie obwiniamy przewoźnika, zostawiając Cię z problemem. Bierzemy pełną odpowiedzialność i natychmiast wysyłamy nową paczkę na nasz koszt.
Nie wahaj się skontaktować z nami mailowo na adres sav@arg-commerce.fr: nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby sprostać Twoim oczekiwaniom.
Ile kosztuje dostawa?
Dostarczamy nasze produkty na cały świat. Nie ma minimalnej ilości zamówienia, a wszystkie nasze dostawy w Polsce są bezpłatne.
Opłata za dostawę wynosi 8,99 € dla krajów, które nie są wymienione.
Czy mogę zmienić moje zamówienie?
Tak, pod warunkiem że Twoje zamówienie nie jest „w trakcie realizacji”.
Czy mogę anulować moje zamówienie?
Możliwe jest anulowanie zamówienia! Jeśli zamówienie jest już w trakcie przygotowania, koszty anulacji wyniosą jednak 40% ceny zakupu.
Nie wahaj się skontaktować z nami mailowo na adres sav@arg-commerce.fr: nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby sprostać Twoim potrzebom!
Chcę zwrócić artykuł
Możemy przyjąć zwrot tylko w przypadku stwierdzenia wady produktu.
Nasze artykuły przechodzą bardzo rygorystyczne kontrole jakości przed każdą wysyłką. Jeśli jednak Twoje produkty mają jakiekolwiek wady fabryczne, wyślij nam zdjęcie produktu (jeśli to możliwe, w oryginalnym opakowaniu) na adres sav@arg-commerce.fr wraz z numerem zamówienia. Aby zwrot był możliwy, artykuł musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś.
Jakie metody płatności akceptujecie?
Twoje bezpieczeństwo, nasz priorytet: nasza strona oferuje tylko bezpieczne i niezawodne metody płatności.
Akceptujemy:
- Karty kredytowe
- Karty debetowe
Twoje dane bankowe lub informacje o karcie kredytowej nie zostaną nam w żadnym przypadku ujawnione. Wszystkie płatności są chronione przez nasz szyfrowany procesor płatności 128-bit SSL. Na chwilę obecną nie akceptujemy czeków.
Czy moje informacje są bezpieczne?
Tak!
„HTTPS” obecny w adresach URL naszego sklepu świadczy o jakości naszych usług. HTTPS to bezpieczna wersja „http” zabezpieczona za pomocą protokołów SSL/TLS. HTTPS jest używany do ochrony transakcji finansowych na stronach handlowych. Jako e-handlowcy jesteśmy świadomi i dbamy o bezpieczeństwo transakcji.